ٹرمپ نے امریکی معیشت کو 3 مرحلوں میں دوبارہ کھولنے کی تجویز پیش کر دی

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کورونا وائرس کے باعث شدید متاثر امریکی معیشت کو 3 مرحلوں میں دوبارہ کھولنے کی تجویز پیش کر دی۔

ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا ہے کہ امریکی معیشت کو دوبارہ کھولنے کی طرف جائیں گے، تازہ ترین اعداد و شمارکی بنیاد پر ہمارے ماہرین کی ٹیم متفق ہےکہ ہم اپنی جنگ کا اگلا محاذ شروع کر سکتے ہیں، اسے ہم “امریکا کو دوبارہ کھولیں گے” کا نام دے رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہم یہی کرنے جا رہے ہیں اور امریکا کو دوبارہ کھولنے جا رہے ہیں، امریکا کو کھولنے کے لیے ایک وقت میں ایک محتاط قدم اٹھائیں گے۔

صدر ٹرمپ کا کہنا ہے کہ ہم امریکا کو ایک ساتھ بالکل نہیں کھول رہے، امریکی معیشت کی بحالی تین مراحل پرمشتمل ہوگی اور اس عمل کا انچارج وائٹ ہاؤس نہیں بلکہ ریاستوں کےگورنر ہوں گے۔

امریکی صدر نے مزید کہا کہ گورنرز نے ریاست بند رہنے کی ضرورت سمجھی تو ہم انہیں ایسا کرنے دیں گے، اگر ریاستوں کے گورنر نے سمجھا کہ معیشت کو دوبارہ کھولنے کا وقت آگیا ہے تو ہم انھیں اس کی بھی آزادی دیں گے، گورنروں کو جلد از جلد بحالی کے لیے رہنمائی بھی دیں گے۔

امریکی میڈیا کے مطابق صدر ٹرمپ نے مجوزہ گائیڈ لائنز ریاستوں کے گورنرز کو بھجوا دی ہیں جس میں لوگوں کی مرحلے وار کام پر واپسی کا پلان شامل ہے. تاہم ڈونلڈ ٹرمپ نے معیشت کی دوبارہ بحالی کے لیے کوئی ٹائم ٹیبل نہیں دیا ہے.

شاید آپ یہ بھی پسند کریں

شاید آپ یہ بھی پسند کریں

مینو